Returnering/ombytning

Returnering

Du kan følge linket her for at sende retur/ombytte med, hvad vi anbefaler: https://return.shipmondo.com/linenclothing (VIGTIGT: HUSK ORDRENUMMER)

- Simpelt og nemt

_________________

Ellers kan du følge vores guide her, hvor du er nødsaget til at sende til vores varelager ;)

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har modtaget din ordre. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for at pakken skal pakkes i nøjagtig samme emballage som den ankom i, og at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

HUSK

Varen skal sendes som hjemmelevering til Johan Skjoldborgsvej 7, 8700 Horsens og ikke til pakkeshop! :)

OG husk at vedlæg et papir i ordren hvor du skriver hvorfor pakken skal returneres eller ombyttes

Varens stand, når du sender den retur: 

Sender du en vare retur til os, skal varen være i ubrudt-emballage. Ellers får du ikke fulde tilbagebetaling. Dette indebærer at ordren bliver sendt i samme emballage som det kom i og at tag's stadig sidder i produktet. Hvis dit produkt har en fejl (og du ikke har benyttet dig af varen) tager vi selvfølgelig ansvar for det, og betaler porto i rimelig omfang. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men IKKE tage den i egentlig brug.

 

Hvis der er noget galt med varen: (reklamationsret) 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos linenclothing.dk har du  24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dog må varen ikke tages i brug, for varen vil hermed miste sin købsværdi.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vi kræver følgende, når du sender varen til os: 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i  samme forsvarlige emballage som vi sendte i! Hvis ikke tilhørende tag's medfølger i din returnering, forbeholder vi os retten til at trække et beløb på 50,- dkk fra returneringsbeløbet.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet: 

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig (dog ikke leveringsomkostninger) som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med enten samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, eller et andet, medmindre du selvfølgelig udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget returvaren, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

  

Varen sendes til: 

(husk at vælg hjemmelevering!) - Hvis pakken bliver sendt til en pakkeshop, kan vi ikke behandle din returnering!

Linenclothing.dk

Johan Skjoldborgsvej 7
8700, Horsens

Danmark 

support@linenclothing.dk

20459161

Hvad skal jeg sende med tilbage: 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Det produkt, som du vælger at returnere, forventes at bevare sin oprindelige tilstand fra det tidspunkt, hvor du først modtog det. Dette indebærer, at produktet skal returneres i dets originale emballage og med tilhørende mærker intakte. Hvis disse retningslinjer ikke overholdes, forbeholder vi os retten til at foretage en fradrag på 50 kr. for hver vare i din ordre, som ikke opfylder de nævnte betingelser.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til support@linenclothing.dk 

 

Når vi har modtaget pakken:

Når vi har modtaget din returnering, så påbegynder vi sikkerhedstjek og ser om den tilbagesendte vare er i samme stand den blev sendt ud i.

Når vi har fået tjekket varen og sikret os at den er i samme stand, så sender vi en tilbagebetaling via vores system, som sender dig pengene tilbage på den konto som du betalte med. 

 

OBS. Hvis pengene ikke er tilbage betalt bedes du sende en mail til: support@linenclothing.dk