Returnering/ombytning
Returnering
Ombytning under ophørssalget
Da vi holder ophørssalg og sælger tøjet til ekstra lave ophørspriser, er det ikke længere muligt at foretage returneringer. Du har dog mulighed for at ombytte dit køb til en anden størrelse eller model.
Ønsker du at ombytte, bedes du skrive til: support@linenclothing.dk. Bemærk, at omkostninger til forsendelse i forbindelse med ombytningen afholdes af køber, da vi sælger til ophørspriser og ikke kan dække transportudgifter.
Guide til ombytning
1. Vælg ombytning:
Følg linket her for at sende din ombytning/ordre med:
https://return.shipmondo.com/linenclothing
(VIGTIGT: Husk ordrenummer!)
Hvis linket ovenfor ikke virker, send da os en mail hvor vi guider dig ;)
support@linenclothing.dk
2. Alternativ guide – send til vores varelager:
Send din ordre til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter modtagelse. Du skal selv afholde direkte udgifter i forbindelse med forsendelsen.
3. Pakning:
-
Varen skal sendes i samme emballage, som den blev modtaget i.
-
Alle tags skal sidde på varen.
-
Varen må kun afprøves, ikke tages i egentlig brug.
4. Adressse til ombytning:
5. Medsend:
-
En kopi af ordrebekræftelsen.
-
Et lille papir med information om, hvorfor varen skal ombyttes.
Varetilstand og reklamation
-
Hvis varen har en fejl, og du ikke har brugt den, tager vi selvfølgelig ansvar og dækker porto i rimelig omfang.
-
Ved reklamation gælder Købelovens mangelsregler. Du har 24 måneders reklamationsret, men varen må ikke have været i brug.
Husk: Du skal reklamere inden for rimelig tid, helst inden for 2 måneder efter, du har opdaget manglen.
Tilbagebetaling og risiko
-
Når vi har modtaget varen og kontrolleret dens stand, vil du modtage ombytningen få dage efter.
-
Risikoen for varen bæres af køber fra leveringstidspunktet.
-
Hvis kravene ikke overholdes (fx manglende tags), forbeholder vi os retten til at trække et beløb på 50 kr. pr. vare.